شرایط تحویل کالا
در صورتی که خریدار تمایل به استفاده از خدمات ویژه (مثل حمل کالا از درب منزل تا محل مورد نظر) را داشته باشد میبایست در هنگام تایید تلفنی، ایمیلی و یا دربخش توضیحات زمان تایید سفارش آنرا ذکر نماید. توجه کنید که هزینه خدمات ویژه به عهده خریدار میباشد. قبل از ارسال سفارش هماهنگیهای لازم بصورت ارسال پیامک و ایمیل انجام میگیرد لذا بعد از تایید سفارش، هزینه انصراف به عهده مشتری خواهد بود. در صورتی که در ارسال کالا از طرف فروشگاه آنلاین هشت طلایی اشتباهی صورت گیرد هیچ هزینه اضافی از خریدار دریافت نمیشود و هزینه تعویض با شرکت میباشد.
در شرایط ویژه مانند جشنوارهها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویههای زیر صورت نگیرد.
تحویل سریع و اکسپرس
در رابطه با کالاهای بزرک میباشد و یک درصد هزینه به قیمت آن اضافه میشود.
تهران
سفارشها با زمان تقریبی بین 24 تا 72 ساعت کاری و با قابلیت رهگیری سفارش و بدون امکان انتخاب بازهی زمان تحویل خواهد شد. امکان تحویل سفارشهایی که تا ساعت 15 روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه ثبت شوند، در روز بعد وجود دارد. سفارشهایی که بعد از ساعت 15 و یا روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی ثبت شوند، در اولین روز کاری بعد پردازش خواهد شد.
- توجه داشته باشید مبلغ فاکتور 1500000ریال و کمتر از این مبلغ مشمول ارسال توسط شرکت نخواهد شد (در صورت رضایت مشتری برای پرداخت هزینه از طرف وی،کالا ارسال میگردد.)
- هزینه ارسال برای سایر نقاط شهر و کشور براساس تعرفه پست است.
اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، صاحب پروفایل یا شخص دیگری که صاحب پروفایل نام، آدرس و تلفن وی را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کرده است، هنگام دریافت کالا باید کارت ملی و یا کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشد.
- لطفاً توجه داشته باشید تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق، همراه کدپستی و قابل استناد باشد.
ارسال به سراسر کشور
ارسال کالا های فروشگاه آنلاین هشت طلایی به سراسر کشور از طریق پست جمهوری اسلامی میباشد.
مغایرت
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:
وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش Golden8 از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود. اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمیتوان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا و مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد. در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به Golden8 بازگردانده شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
لطفاً توجه داشته باشید
باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز که شماره تماس آنها در سایت و یا بخش خدمات پس از فروش Golden8 ذکر گردیده تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
مشاوره رایگان
یرای مشاوره رایگان با تلفن 48458 داخلی 225 تماس بگیرید.
روشهای پرداخت فروشگاه آنلاین هشت طلایی
پرداخت از طریق درگاه اینترنتی
همگی کاربران گلدن ایت میتوانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی بانک پاسارگاد در سایت Golden8 و یا از طریق پنل اینترنت بانک شخصی خود، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال میشود.
- توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت ملی و یا کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشد.
- لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران میشود.
چگونگی پرداخت اینترنتی فروشگاه آنلاین هشت طلایی
کاربران محترم فروشگاه آنلاین هشت طلایی میتوانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هم اکنون، با کارت بانکهای ملی، صادرات، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، پاسارگاد، ملت، کشاورزی، توسعه صادرات، صنعت و معدن، بانک سینا و کارآفرین امکان خرید اینترنتی وجود دارد. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده میشود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع میشوید.
1- شماره 16 رقمی کارت
این شماره در کارت همه بانکها، بر روی کارت درج شده است.
2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید. رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز وارد میکنید، تفاوت دارد. برخی از بانکها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل میدهند، اما کارت بیشتر بانکها در زمان تحویل، رمز خرید اینترنتی ندارند، برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
3- کد CVV2
این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت بانکهای ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد 3 رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی 4 رقمی است.
4- تاریخ انقضا
تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارتهای بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، میتوانید از عدد 12 به جای ماه و از 99 به جای سال انقضای کارت استفاده کنید.
*در صورت تمایل، کاربران عزیز میتوانند مبالغ واریزی خود را به شماره حساب،شبا(واریز مبالغ بالای 30.000.000ریال) و شماره کارت به نام حمید رضا عدل تهرانی که در ذیل آمده واریز نمایند:
شماره حساب بانک پاسارگاد : 3208000106087021
شماره شبا : IR330570032080010608702101
شماره کارت : 0082-3987-2910-5022
نکات:
- در صورتی که پرداخت سفارش از طریق اینترنتی پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید کارت شناسایی معتبر مانند کارت ملی همراه داشته باشد.
- به مشتریان محترم توصیه میشود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.
- سفارشهایی که از طریق باربری ارسال میشوند یا مبلغ آنها بیشتر از هشت میلیون ریال است، لازم است پیش از ارسال، از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شوند.
پرداخت در محل فروشگاه آنلاین هشت طلایی
ارسال کالا با وسیله نقلیه شرکت 3 تا 5 روز در هفته انجام میشود به همراه دستگاه پوز سیار
ضمانت بازگشت فروشگاه آنلاین هشت طلایی
یکی از شرایط استفاده از فروشگاه آنلاین هشت طلایی ضمانت بازگشت کالا میباشد. گلدن ایت با تمام توان سعی در ارائه بهترین کالا ها و خدمات برندهای دارای کارت اصالت و اعتبار را دارد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به شرایط روز و چنانچه گارانتی کالا تأیید شود و کالا هیچ مشکلی نداشته باشد و بسته بندی سالم باشد تا 5 روز کالا عودت داده میشود.
با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در وب سایت Golden8، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروه لوازم خانگی غیربرقی، لوازم بهداشت و مراقبت، لوازم شخصی برقی و غیربرقی، کالاهای مصرفی و قطعات داخلی مانند کارت گرافیک، و نظایر آن، دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند. )همچنین اقلامی که به عنوان هدیه از طرف Golden8 همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شدهاند، مشمول 7 روز ضمانت تعویض نیستند.
- در فروشگاه گلدن ایت امکان بازگرداندن کالای آکبند و سالم حتی پس از 24 ساعت از زمان خرید وجود دارد.(هزینه ارسال درصورت بازگرداندن کالا بر عهده خریدار است.)
لطفاً توجه داشته باشید
باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، آبسردکن، مایکروویو و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب آن شرکت (مثال: خدمات پس از فروش سام سرویس محصولات سامسونگ )صورت پذیرد. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز که شماره تماس آنها در سایت و خدمات پس از فروش فروشگاه گلدن ایت ذکر گردیده تماس بگیرید. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
ضمانت اصل بودن کالا و گارانتی فروشگاه آنلاین هشت طلایی
رسالت فروشگاه آنلاین و حضوری هشت طلایی مشارکت با خود برندهاست و هر محصولی که از ما میخرید در واقع انگار از خود برند میخرید. Golden8 اصالت همۀ کالاهایش را تضمین و همۀ آنها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه میکند. از آنجا که شرکت برای تامین کالاهای ارائه شده در وب سایت، تنها با شرکتهای معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری میکند، مشتریان میتوانند مطمئن باشند که کالای دارای هولوگرام و برچسب معتبر که هیچگونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته و از مجاری قانونی وارد کشور شده است، را از Golden8 خریداری میکنند.
شرکتهایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز نمایندگی رسمی ندارند امکان واردات کالا را ندارند و فعالیت آنها غیرقانونی محسوب میشود. ذکر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین میکند.